All heder till att vara brun...

men är det verkligen värt de?

Nu låter jag som en 40+ morsa som gnäller på min solariesolande dotter att man kan få cancer och det är farligt. men seriöst, all heder till att vara brun, det är skitsnyggt, don't get me wrong. Jag har blivit värsta fegisen, efter alla program man sett om hudcancer och hur farligt solarium är så kan jag faktiskt leva med att vara lite vit...

Jag har själv solat förr, jag har dock slutat helt! Har inte solat solarium på ca 6 månader, lite mer nu. Och vet ni vad, jag må vara vit men jag är inte död. Och jag chansar på att jag inte kommer dö av att vara vit heller.

Jag försöker absolut inte säga till någon att inte sola, det är var och ens eget val. Jag ville bara säga min egna åsikt och avsluta med att



kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback