det vankas vårstädning!

Hej allihopa!

Nu jävlar ska det städas! Fick ett sånt gulligt sms av Mike för någon timme sedan, när jag var inne på H&M. Att jag bestämde mig för att städa hela lägenheten, det behövs! och överraska honom när han kommer hem. Hoppas att han inte läser det här innan bara. Mike, gör du det, låtsas om att du inte vet något ;)

Har shoppat lite idag också, fyndade strumpbyxor på H&M, exakt alla mina är trasiga så nu var det dags att handla. Ynka 49kr för 2 par. Ett par med prickar och ett par randiga. Vad skulle man göra utan H&M? De hade även 50% på strumpor, så det dök jag på direkt. Inte lika intressant, kanske?


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback