London forever?

Ju mer jag läser om utbildningar, ju mer vill jag plugga i London. Varför kunde man inte ha massa pengar på kontot och möjligheten att göra det?

Såg att enbart ett rum att hyra i London, under studier kostar 850kr/vecka. Blir inte allt för mycket under en månad, men man har ju alltid andra utgifter så som mat, el, internet, mobil etc. men jag vill!

Får fösöka locka med mig Mike att plugga vidare i London också, fast det tror jag inte går så bra. Ska dock kolla upp med min syo nu om en stund, lite olika alternativ i London, kanske för studier efter högskola här om inte annat :) Jag vill ju vara förbered, utifall jag får ett jobb under de kommande året, så kanske jag skulle kunna ta något 1-årigt om jag har tur och lite hjälp.

Förövrigt så har jag haft världens jobbigaste danslektion idag, svetten bara rann från oss alla tre, men gud vad skönt det var!

Hur har eran dag varit än så länge?


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback