Morgonfrilla.se

God morgon, gott folk :) Jag garanterar att 90% av er som läser inte är vaken vid den här tiden, men det är jag. Idag fick jag både sms och telefonsamtal alldeles nyss och då kan jag inte bara somna om, så jag fick helt enkelt kliva upp.

Ser det som en produktiv start på dagen och har nu tänkt mig att göra lite frukost och sedan plugga lite, om jag orkar. Blir nog mer slöa framför tv:n, varför ska det alltid vara så jobbigt att börja skriva något i skolan, det går alltid bra efter en stund, men de där första meningarna blir alltid dåliga.
Är det så för er också?

Jag tänker inte bjuda på en bild på min fina morgonfrilla, så snäll känner jag mig inte idag. Bjuder istället på en bild från i helgen, då vi var i mormor och morfars stuga.


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback