Nationellt prov, suck.

God morgon allihopa!

Idag är det dags för nationellt prov :) Uppsatsskrivning i kursen Svenska B, suck(!) är allt jag har att säga. 5 timmar är helt enkelt för länge. Jag får se hur länge jag orkar skriva, jag verkligen hatar att skriva för hand. Vad tycker ni om handskrivning?

Efter provet, ja då slutar jag, men mer roligt händer idag. Ska iväg och lyssna på Mike som ska sjunga lite ikväll. Och sedan försöka klämma in lite plugga under eftermiddagen. Jag måste verkligen plugga. Nu är det sluttampen, det är nu man ska lägga in högsta växeln, och jag börjar lessna helt. Men jag löser det alltid :) Om du tar studenten, hur känner då?

Håll tummarna med mig! (Y)

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback