Oj oj oj!

Vilken dag det har varit. Tog 4 försök innan jag fick tag på en vaktmästare,  eller Anastacia fick tag på en. Sedan gav vi oss ut på jakt för att leta en tom lokal, why? Jo studentmössorna, som ska ut på måndag måste förvaras någonstans, är ju ändå 305st :) Men det löste vi till slut, så det blir mycket bära och springa i trappor snart för studentkommitén våran.

Nu ska jag ta en dusch, välbehövd kladdkaka och chilla framför något bra avsnitt, innan jag pluggar en stund. Jag har alldeles för mycket plugg just nu. Hur ska det här gå?

Hur har eran dag varit?

kommentarer
Postat av: J'licious & L'licious

(TÄVLING I BLOGGEN sötnosar - vinn en trendig klocka)

JLlicious.blogg.se

2010-04-20 @ 14:53:04
URL: http://jllicious.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback