Vi fick sluta tidigt och det har ju aldrig hänt, eller hur es3cdt?

Hej allihopa!

Dagens första inlägg kommer en aning sent, hann inte blogga imorse, eftersom jag var en zombie. Jag verkligen avskyr måndagar, men nästa måndag ska bli kul! Varför? det får ni se.

Vi fick sluta tidigt idag, Ralph orkar som vanligt inte ha en genomgång, som vi skulle ha utan vi fick "jobba eget" som han kallar det och sedan går han. Så jag drog hem och ska nu göra de sista uppgifterna på samhällsuppgiften, och när den är inskickade så är jag klar med den kursen. Nice!

Vad säger ni ES3CDT? Visste låter det lite bekant? ;)


 


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback