Inception

Filmen Inception har redan tagit sig upp på tredje plats på top 250 filmerna, framröstat av läsare på filmsidan IMDB, inte dåligt. Speciellt eftersom alla andra filmer på top 10 är från mellan 1960-1980 och alla utklarade klassiker. Jag tror att Inception också kommer bli en bannbrytande klassiker.

Jag tyckte att filmen var en av de bästa filmerna jag sett, och den var helt klart värd dom 130 kronorna. Så har ni inte sett den, gå på den. Bra story, cool sceongrafi och massa bra skådisar. Dock kan jag inte hålla med om att den var krånglig. Jag tycker den var väldigt lätt att förstå och otroligt intressant. Dock ska man se den två gånger för att förstå, enligt regissören själv. Så man kankse inte fattade allt ändå?

Från IMDB:
"In a world where technology exists to enter the human mind through dream invasion, a highly skilled thief is given a final chance at redemption which involves executing his toughest job till date, Inception"

Betyg: 5 av 5



kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback