Årsresumé 2010

Jag fyllde 19år - Den 1:a Mars fyllde jag 19år, världens mest värdelösa ålder, men snart är den över. 20 närmar sig med stormsteg.



Fick min första riktiga skinnjacka -
En jofama by Kenza som jag fick i födelsedagspresent av farmor och farfar.



The sky's the limit - Den 31:a Mars fick vi äntligen visa upp vårt hårda arbete. Och så bra det blev!



London i Maj
- Jag fick med Mike till London på en shoppingresa, och nu är vi båda Londonlovers <3 Snart bara 80 dagar kvar tills nästa resa.



Förlovade oss den 17 Maj - Under Londonresan friade Mike till mig den 2:a dagen under resan.  Den bästa dagen i mitt liv.



Jag köpte min 2:A(!) balklänning - Fyndade den på Gimlins för endast 1600kr, underbart.



Studentbalen - Jag och Sara planerade som galningar under nästan ett år och tillslut var det dags för balen, som blev jättelyckad till slut.



Studenten - Ja, inge frågetecken här. Efter 3 år på Vasaskolan var det dags för studenten. Fick stipendie för mina betyg och en superfin mottagning hos farmor och farfar.



Köpte mitt nuvarande favoritplagg
- min multicolor klänning



Min röda balklänning gick på Nobelfest - Ja, inte just min såklart, men en likadan och den var med i en svensk damtidning.



Firade 2 år tillsammans - Den 27:e Augusti i år hade vi varit tillsammans i två år. Det firade vi med middag på Texas Long Horn, och efteråt ett stort fruktfat hemma. Nu är det 2½ år om ett litet tag.



Vi plockade svamp - Vi åkte ut till Åbyggeby och plockade massa, massa kantareller.



Fick världens bästa julklapp - En resa till London, av min älskling <3


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback