Dag 03 - Min familj

Ja, vart ska man börja här. Underbart. Jag har verkligen världens underbaraste familj. Den kanske inte är normal. Det är verkligen ingen mamma, pappa, barn familj, men min familj är det det och underbar är den.

Vart skulle jag varit idag utan en sådan stor härlig familj som älskar än? Jag har mamma, mormor & morfar, Famor & Farfar och jag har min faster och farbror och alla mina 4 kusiner. Och inte minst Mike. Jag har så många underbara människor i min familj att den inte behöver vara perfekt från utsidan, för min är perfekt på insidan.

Jag står otroligt nära alla i min familj, och främst min mormor och farmor. Jag tror inte många har den relationen till dom som jag har. Så jag kanske inte har mamma och pappa tillsammans att leva med, men jag har så många fler som älskar mig precis som jag är och som stöjder mig i mina beslut. Det är ovärdeligt.

Jag är otroligt tacksam för alla jag har, och jag önskar att alla fick ha det så.

Jag verkar ha en lite kamerablyg familj, så att hitta bilder på alla var ganska omöjligt. Men hittade några bilder från min student då några av dom kommit med på bild ofrivilligt. (fick inte med morfar, farfar, min farbror och mina två andra kusiner, men dom är lika underbara dom)


Min underbara mormor och min underbara fästman Mike.


Min underbara farmor.


Min underbara faster och två av mina underbara kusiner.


Jag och min underbara mamma.

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback