Dag 15 – Mina drömmar

Det här med drömmar är svårt, eftersom dom ändras lite från månad till månad eller år till år. Men det finns tre saker som alltid har varit den samma för mig under de senaste åren, och det är följande

Plugga i London
Ja, det är ganska lättolkat va? Hur och vad jag vill plugga har varierat, men en sak är den samma. Jag har alltid velat plugga i London. Nu är det såklart väldigt dyrt och inte något jag har råd med, men drömmen lever kvar. Nu på äldre dagar så kan man kompromissa. Så, när jag pluggar vidare så ska jag läsa någon kurs i London. Siktar på något intensivt under ca. en månad. Så plugga där, det ska jag!

Jobba med mode
Ja, här har vi en bred dröm. Jag vet inte riktigt vad jag vill göra i framtiden. Just nu siktar jag på att komma in inom detaljhandeln, men jag funderar på att utbilda mig inom marknadsföring/PR så att man kan jobba med t ex reklam och events. Roliga jobb som skulle passa mig, planering är mitt andranamn ;) Båda dessa jobb går att förena med mode, samtidigt som jag får nytta av mina andra personliga egenskaper.

Bröllop:
Alla tjejer har någon gång drömt om deras bröllop och jag har alltid velat gifta mig. Det är så speciellt och vackert och något jag bara måste göra. Och nu har jag haft turen att hitta min själsfrände, så nu vet jag helt säkert vem jag ska gifta mig med. Den dagen kommer bli den bästa dagen i mitt liv. <3


London.

Mode.

Bröllop.


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback