Idag är en dag för ärenden

Hej och God morgon allihopa :)

Fick nyss Maggan på besök och nu efter frukosten ska vi ut och ta en lång och härlig promenad ute i kylan. Idag är verkligen en ärenden dag för mig. Ska ner på stan senare och köpa present till Mike, lämna tillbaka biblioteksböcker och ta en sväng upp till tandläkaren med lite frågor ang. tanförsäkring. Efter det bär det av till hemlingby för pole dancing, är fortfarande öm i armarna sen i måndags... :)

Då var det dags att klä på sig då, så man inte fryser ihjäl ute. Rensade min garderob för att tag sedan, så nu är det en riktig fröjd att titta in i garderoben, eftersom jag faktiskt kan hitta vad jag ska ha nu. Varför blir det jämt så stökigt i garderoben för?


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback