Jag har äntligen sett Harry Potter!

Hej och god morgon :)

Igår fick jag äntligen se Harry Potter filmen, men jag bloggade inte om det, eftersom jag inte visste om det själv. Jag trodde att jag och Mike skulle iväg och äta hos en av hans syskon och sedan när han börjar cirkulera runt i stan i 10minuter börjar man bli lite misstänksam.

Sedan svänger vi förbi där Adam bor och där står Sara & Adam! Vilket sammanträffande ;) Så våra gulliga pojkar har kokat ihop en myskväll med mat och sedan bio. En helt underbar kväll.

Filmen var så himla bra, långt över mina förväntningar. Också första gången jag gråtit på en biograf, usch. Nu väntas det spänt på nästa film.

Så tack för en supermysig kväll, pojkar!


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback