The countdown has started..

Gud vad jag längtar till London, som ni nog förstår. Längst upp i menyn kan ni nu se en nedräkning - både till min 20års dag och London.

Det är nu alltså 104 dagar kvar - en evighet! Men det finns något positivt. Tiden december t.o.m mars är de mest späckade månaderna om året för mig och Mike, vilket betyder att vi har mycket att se fram till och vi kan hålla händerna fulla.

24:e Dec - Julafton
13:e Jan - Mike fyller 22år
14:e Feb - Alla hjärtans dag
27:e Feb - 2!½ år tillsammans
1:a Mar - Jag fyller 20år

Så, som ni ser har vi en del att hålla oss sysselsatta med tills vi åker. Dock har jag redan börjat planera. Jag är som jag är. Måste förbereda mig med listor, kartor och undersöka hemsidor med kläder och hauls på youtube.



Ps. Jag och Mike ska beställa kameran imorgon, så fr.o.m tisdag kommer jag kunna ta nya bilder! Idag bjuder jag på ännu en bild från mitt underbara London. 


 

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback