Åh fyfan vad skönt att bli av med den

utväxten! Jag fullkomligt avskyr utväxt, det måste vara guds sett att straffa oss som inte har naturligt snygg hårfärg. Eller jag vet inte ens hur min riktiga hårfärg ser ut, då man inte sett den sen man gick i 6:an. Nu är jag nyfärgad igen och de blev bättre än någonsin. Jag har ju Bella, världsbäst på att färga hår :) man tackar bella!

Just nu ska jag ta och skriva en recension om föreställningen jag var på häromkvällen med skolan, Kom ta min hand. Dock har jag aldrig skrivit en recension och jag tycker det är skitsvårt, rent ut sagt, att börja. Tycker inte ni det ? Efter ett tag flyter det på bra, men det första man skriver är alltid dåligt och tas alltid bort till slut. Så är de i allafall för mig, men så länge slutresultatet är bra är jag nöjd och glad :)

Kommer nog mer slökolla på OS än skriva, måste säga att det är ganska soft att ha på sådär i bakgrunden. Kollar ni på OS?

Ur kom ta min hand på gasklockorna, av birgitta egerbladh.


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback