Idag blev det lite av varje..

Idag blev det en lite av varje dag gällande maten. Bråttom hem för att passa tvättiden, för att hinna slänga i mig lite mat, hinna lite plugg och sedan iväg på möte och träning. :) Var så himla gott att få i sig mat kan jag lova! Var helt vrålhunrig efter baletten, lektionen idag var så sjukt krävande att jag blev helt dygnsur och duschen var helt underbar den med!

 

Nu ska jag småglo lite till på sex and the city och sedan gå ner till tvättstugan igen, innan jag ska klä på mig ordentligt och ta mig ner på stan och möta Sara vid pressbyrån innan det blir möte på java :)

 


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback