Ishockey ikväll!

Trot eller ej, men jag tycker faktiskt det är sjukt roligt att kolla på Ishockey :) Speciellt nu när det är OS! Då känns det lite obligatoriskt att stöda vårt kära ishockeylag, dock lite jobbigt då jag sitter på nålar hela tiden och hjärtat går i hundratio. Håller tummarna för SVERIGE! Blir skrik i soffan med en jumbotoblerone och coca cola ;)

Dock är jag inte så kär i vårt kalla land just nu. Jag vill verkligen ha vår! Vart är den? Nu kommer det bara mer snö och mer ordentlig kyla såg jag på tv4vader.se :/ Snö imorgon och söndag och -16grader på måndag! Jag längtar inte tillbaka den dom temepraturerna. Nu när jag har världens snyggaste skinnjacka också, kom våren, snälla?

Nä, nu ska jag kika en snabbis på tradera innan Mike och Johan kommer hem från affären :)

min underbara världens snyggaste jacka <3




kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback