taggade för fight!

Just nu sitter jag i skolans datorsal, en av dom i allafall, och väntar på att Sara ska sluta :) Själv slutade jag nyss. Har dock hunnit med en runda på stan och inhandlat två saker. En kjol från h&m, som jag älskar men är lite unsure på... Ska prova när jag kommer hem. Kommer nog behålla den dock, förr var jag en sucker för klänning, nu svarta höga kjolor, finns det något mer mångsidigt och smart? Köpte även en ring på ur & penn i silver.

Anledningen till att jag väntar på Sara är att vi ska snart in på möte med rektorn... taggade för fight! Ska gå igenom det mesta inför studenten och sista dagarna/veckan. Ska bli intressant att få reda på allting. wish us luck! ; )


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback