Svårt att slappna av?

Ja det har jag i allafall, jag måste vara knäpp... Haft jullov i vad som känns som en evighet! Jag har sjukt svårt att slappna av, speciellt när det är så himla mycket som händer till våren och PA träningar börjar samma dag som skolan, så jag borde verkligen vila upp mig. Istället vill jag dansa, se mina vänner igen (ja, jag saknar dom direkt!) och festa. Och nu har jag gjort allt och vill ha skola igen. Allt utom mina läxor (A) måste skärpa mig med det, imorgon blir det göra klart de ena arbetet och börja med de andra. + rensa garderoben, för 8346324 gången... jag är sämst på att slänga saker!

Lite småpanik börjar sprida sig kring mitt solo till PA, hjälp? När sjutton ska jag ha tid att göra det? jag vet då inte. Får möblera om hemma och göra rummet till en dansstudio, omöjligt tyvärr. Livet i en etta ;) På något sett kommer jag lösa det, tack och lov är jag färdig med gruppkoreografin. Man måste se det positiva i allt och vet ni någon bra låt, gärna en lugnare med bra text och mycket känsla, hjälp mig! lämna en kommentar :)

o, juste! Vi har köpt massa möbler till vardagsrummsdelen av vår underbara lägenhet! Hylla + kubhylla + tv-bänk och soffbord :) blev skitsnyggt, nu är det bara sänghyllorna kvar. i love it!




 
utan och med blixt, påminn mig att önska mig en ny kamera när jag fyller år?


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback