En stressfri fredag

Hej allihopa!

Jag vet att uppdateringarna har varit dåliga idag. Jag fick sluta väldigt tidigt från jobbet så jag och Mike lunchade och solade lite i parken. Sedan har vi bara myst resten av dagen. Man behöver sånna dagar ibland, eller hur?

Idag har jag också provat min nya Brun-Utan-Sol från eleven. Den verkar jättebra än så länge, kan säga att den var så sjukt enkel att applicera, samt att den luktar nästan ingenting alls. Så full pott än så länge, får se hur det slutgiltiga resultatet blir, har före och efterbilder såklart. Hoppas dom blir bra :)

Senare ikväll så ska jag iväg och möta upp Isabella, sedan bär det av för en drink på Interpool, och kanske t o m lite biljard. Vem vet?


kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-07-09 @ 18:13:41
URL: http://millahoman.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback