God - hurtig - morgon!

Hej allihopa!

Nu är jag nyduschade och fräsch :) Var nyss ute på en långpromenad med maggan. Känner mig riktigt hurtig, ska försöka göra en daglig rutin av det. Visst är det skönt att gå ut och gå på morgonen, man vaknar till otroligt bra.

Idag ska jag bland annat starx äta mat, och sedan ska jag iväg till Erikshjälpen med en IKEA-kasse med gamla kläder, och kolla lite såklart.

Senare ikväll ska jag möta upp Erika och spana in sista sommarkväll och mysa lite :) Kommer en dagens outfit alltså, i efterrmiddag. Funderar starkt på min nya garden collection klänning och mina nyköpta cykelbyxor/tajts?  Underbart! Hur ser eran dag ut?


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback