Jag kunde inte sagt det bättre själv

God morgon allihopa :)

Just nu sitter jag på jobbet och lyssnar, samtidigt som jag spanar runt på bloggar. Ibland är det riktigt bra att vara kvinna och vara grym på multi-tasking.

Läste nyss paows blogg och såg en lista om 28 Saker vi kvinnor tycker att ni män borde veta. Måste dela med mig av några utvalda punkter som jag tycker var klockrena.

3. Säg inte att du förstår, när du inte förstår ett dugg.
5. Du har inte PMS, sluta låtsas som om du vet vad det innebär.
11. Det spelar ingen roll vad du säger, din förra flickvän är en slyna.
13. Om du har gjort fel, eller om du inte har gjort fel – be om ursäkt.
20. Vi rakar inte benen varje dag, det är nåt du får vänja dig vid.
26. Vi kommer alltid att tycka att vi är överviktiga, så spela med och säg att vi inte är det.
28. Viktigast av allt: vi har alltid rätt. Glöm aldrig det.

Vad tycker ni? Stämmer det?

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback