Nelly high heels party

God morgon :)

Här sitter jag med lätt röda händer, rensade precis lite jordgubbar till frukost, mums! Jag ska alldeles strax plocka bort allt på bordet och duka fram frukost åt mig och mike, men först passar jag på att läsa lite bloggar.

Igår var jag på Nelly High Heels Party på Goya. Köade för att få ett par skor med Erika, och skor fick vi! :) Och goodiebags. Dock var ju allt i goodiebagen inte i min strl tyvärr. Men fick en rolig sak, vill ni att jag ska visa? Jag hittade två par superfina stövletter igår, och jag hoppas verkligen att jag får mitt första val. Gud, vad snygga dom var. Dock kommer dom inte in förens i oktober :/ Men den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge.

Jag vettesjutton vad jag ska göra idag. Mike börjar jobba kl. 12, vilket jag såklart inte gillar, men jobba måste man ju. Varmt ute idag igen, men inte lika stekande. Kanske skönt? Kanske inte?

Senare kommer outfitbilder från igår. Vad ska ni göra idag?

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback