Photobox!

Hej alla bloggläsare :)

Jag sitter i denna stund (och har suttit i över en timme) och laddar upp foton på photobox. Ska äntligen ta tag i min egen krage och framkalla kort från thailand, London, midsommar och lite annat smått och gott.
Första 100bilderna gratis!

Men det blev närmare 200stycken för mig. Vilket jäkla jobb att ladda upp alla bilder. Tack och lov är de flesta med min gamla kamera = bilderna är inte lika stora och går fort. Det nya bilderna tog en evighet.

Sitter samtidigt som det laddas upp och kollar på första avsnittet av danska hollywoodfruar, så jag kan se det andra kl21:00. Kollar ni på det? När mike kommer hem blir det tekakor, jordgubbar och mjölk och såklart massa, massa mys.

Fråga: Brukar ni framkalla bilder?


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback