Tack, älskling

I lördagskväll hade jag en typisk tjejdag och gnällde länge för mike att jag inte fått mycket färg på stranden. Han vet hur gärna jag vill vara lika brun som honom...Men de är ju fysiskt omöjligt, då min man just nu är en pepparkaka.

Då gör han något underbart. Han beställer hem en Brun-utan-sol som jag velat prova, den passar speciellt ljusare hy, blir färg på en gång och den är luktfri. Den finns att köpa på eleven och kostar 295kr. Jag hittade denna på en skönhetsblogg och blev helt tagen av före och efter bilderna. Kommer självklart göra en recension av den, samt visa före och efter bilder.

"Vita Liberata Dark Silken Mouse Tinted Self Tan

Dark Silken Mousse Tinted Self Tan är en ljus och luftig mousse som lätt appliceras över huden och innehåller närande naturliga extrakt. Dark Silken Mousse är en solkräm som torkar på ett ögonblick och lämnar dig med en underbar chokladbrun färg i upp till 7 dagar. Dark Silken Mousse passar till dig med ljusare hy."

  • Fri från parabener & parfym.
  • Ekologisk DHA.
  • Ej testad på djur.

 

 

 


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback