Aj, aj, aj!

Hej allihopa! :)

Jag vet att jag inte uppdaterat på någon dag nu, och låt mig berätta varför. Som jag skrivit tidigare har jag fått öroninflammation, och jag fick sedan medicin. I förrgår så blev jag sjuk av medicinen och spenderade hela dagen liggandes och mådde otroligt illa. Har nu fått ny medicin, som verkar gå bra :)

Dock så börjar mitt huvud och jag själv, bli lite galen av non-stop ringande i öronen. Ni vet som när man kommer hem från krogen? Precis så, + otroligt locket för öronen så jag måste ha högt ljud på allt för att höra. Inte min vecka det här...

Vad ska ni göra idag? :)

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback