Det går bra nu!

God morgon / Hej allihopa :)

Just nu sitter jag på jobbet, och fick precis reda på att jag kommer få jobba mer än förväntat de närmaste två veckorna = mer cash! Inte så värst roligt det jag gör, men jag kommer tjäna mer pengar vilket gör att jag kan fortsätta spara till utbildning & körkort även nu i sommar. Det hade jag inte räknat med, de enda negativa är att jag kommer vara asblek om två veckor, när alla andra är bruna och fina då jag suttit vid en dator mellan 8-17 varje dag..

Men jag ska inte klaga, jobb & pengar måste gå först. Kanske man kan unna sig en resa i höst/vinter?
Hur ska ni spendera er sommar?

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback