För vi ska ta studenteeeeen!

God morgon allihopa! :)
Verkar som om vädergudarna är på vår sida idag, (peppa, peppa, ta i trä!) för idag ska vi ta studenten. Känns helt overkligt.  Låter det konstigt om jag fortfarande inte har graspat det helt? Även om jag nu sitter här i min studentklänning, med löshår och lösögonfransar (ja, tänk jag fick på dom till slut, inte lika fint som nanna gjorde men vafan)

Så kl 13:00 är det utspring på Vasaskolan i Gävle, vill inte lämna en helt otrolig skola. Gud va jobbigt, men kul! I eftermiddag är det mat hos farmor och farfar och sedan kl 20:00 bär det av till flaket.

Vad ska ni göra idag?


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback