Imorgon kan jag äntligen börja!

God morgon gott folk :)

Idag är det söndag, och imorgon får jag äntligen börja jobba mina dagliga timmar på Call-up. Skulle börjat i måndags men min underbara öroninflammation, och sedan medicinen jag inte tålde så har jag fått väntat ett tag. Längtar efter att jag ska bli frisk så jag kan umgås med folk, träna och vara ute i solen igen. (man får absolut inte sola under tiden jag äter medicinen) Vilket inte gör så mycket just idag, men ändå!

Just nu ligger jag och slökollar på cougar town avsnitt, och trycker i mig godis (A) Mike är iväg och får äntligen prova på sina älskade skjutlekar och ikväll vet jag inte vad som står på agendan. Nu ska jag gå och lägga fram lax, som jag ska äta till lunch med sallad. Vill bli nyttig, men godiset det ger jag bara inte upp.

Vad ska ni göra idag förresten?

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback