KARMA! hihi

God morgon :)

Jag gillar verkligen inte söndagar. Ingeting är öppet = Ingenting att göra. Idag är det i allafall finare väder än det har varit de sensaste två dagarna. Men idag har jag ett ganska späckat schema ändå. Ska iväg till mammas nya lägenhet idag och se om hon behöver hjälp med något och om maggan är med, ta mig en promenad. Senare i eftermiddag kommer Isabella och färgar mitt hår innan hon, jag och Vanessa ska ut och käka middag. Tips på restaurang vi ska gå på ?

Btw, hur mycket tur hade inte vi på vasa på studenten, vi fick varmaste dagen på året medans alla andra fick regn och kallt. KARMA! ;)

på bilden: Jag och mitt minnesbevis för det stipendie jag är mest stolt över att ha mottagit :)


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback