Slappvecka, my ass!

Jag som allvarligt trodde att jag skulle, för första gången på jag vet inte hur länge, få en slappvecka. En vecka då jag kan sola, mysa och ta det lungt. Men icke sa nicke, plikten kallar och mitt schema är mer fullspäckat än jag trott. Har haft fullt upp hela dagen idag, och fler strul med studenten som ska tas hand om. Har både haft lektioner, ringt och häftat som en idiot idag. Men jag har iaf torsdagen relativt ledig, men ons & fre är ändå full med aktiviteter :)

Onsdag: 09:30 Möta mormor på stan och handla lite inför studenten.
12:00 Möta Sara
12:00-14:00 Sälja barrunda biljetter
14:00 Banken

Fredag: 09:30 Betygsinfo med Hanna
Och sedan ut på lunch :)


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback