Smurfarna!

God morgon :)

Just nu är jag redan inne på 3:e timmen vaken. Kan ni fatta? Jag är hur trött som helst, men känns ganska skönt att jag jobbar 8-12 ändå. Det gör att jag vaknar och blir pigg senare på dagen. Och idag är det t o m fint väder :)

När jag kommer hem är det dags att ta hand om sjuka mike, städa lägenheten och tvätta som en tok. Ska bli skönt att få rent och fint igen efter helgen. Varje måndag ser vår lägenhet ut som ett bombnedslag (A) Men just den här helgen är vi ursäktade då båda två är sjuka och hängiga. Spenderade hela dagen igår i soffan/sängen med massa godis och annat gott.

Vad jag gör just nu? Jo, jag sitter och lyssnar på ljudfiler för fullt och småler åt smurfrösterna alla får när man speedar på hastigheten. Lite kul ska man ju ha :)


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback