Men hey, man kan ju inte få allt här i världen!

Hej allihopa! (cheezy as hell, men vet inte hur jag ska börja) Jag vet inte ens varför jag börjar skriva det här blogginlägget, jag bara kände att nu ska jag skriva ett blogginlägg, så det är det jag nu gör.

Jag tror att jag vill dela med mig av min glädje! När man mår sådär extra bra, och massa roliga händelser står på tur, måste man få dela med sig. Just nu kan jag inte be om någoting mer i mitt liv, än vad jag har.

Jag och Mike, vart ska man börja! Vårat relation och vårt förhållande blir bara starkare och mer underbart för varje dag som går. Jag kan inte tänka mig en sekund i mitt liv, utan honom. Vi höll på att dö, när jag var på studentkryssning pga av att vi var borta från varandra i mer än 24 timmar. Det var rent av ett helvete! Där får alla kalla oss hur löjliga dom vill, men vi saknar varandra så mycket. Det tog sammanlagt 5 minuter att pussas hejdå, sen var vi tvungen att sluta innan vi skulle brista ut i gråt, när jag kom hem hade Mike fixat massa nattamat, tänt massa ljus och stod och kikade i fönstret efter mig. Äkta kärlek <3

The sky's the limit, troligen den bästa föreställningen Gävle har sett. Det ska bli så underbart roligt, och att vi får dela det med 10 andra dansare, lika taggade som vi, är helt amazing! Sånt engagemang och känsla, tack alla ni. Jag kommer gråta sönder när det är över, av både lycka och sorg för att allt är slut. Om ni inte har biljetter än, måste ni ju köpa. Så nu blire lite reklam:
Biljetter finns på punkt26
Ung 7-25: 50kr
Vuxen 25+: 100kr
Spegel den 31/3 (om tre dagar!) kl 19:00, insläpp 18:40.

LONDON! Oh my god, hur ska jag kunna börja beskriva hur totalt överlycklig jag är? En 4 dagars shoppingresa till London, min absoluta favoritstad, med min älskling? Det kan fasen inte bli mycket bättre än så. Plånboken full med pund och kläder, skor och smycken tills vi storknar, vilket inte händer, ingen shopping är för mycket för moi, fråga mike! Den 16:e maj drar vi, hur ska jag hålla mig så länge?

Våren är på väg! Här är det nog inte bara jag som är överlycklig, eller hur? Tillräckligt torrt för att ha converse, need I say more? ;) dock ser backen fortfarande ruggigt skitig och äcklig ut, men hey, man kan ju inte få allt i världen!


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback