Vilken lördag!

Blev en underbar kväll i lördags, förlåt att jag inte bloggade under söndagen, men jag hade så mycket att göra... Har jag även haft idag, vilket dag alltså! Möte, följt av planering + ringa runt + sälja balbiljetter, men de mesta gick riktigt bra! (Y)

Känns hemskt idag att mike kommer hem från jobbet ca. 15 minuter innan jag ska gå till träningen.. men kan lova att det blir massor av middag och mys när jag kommer hem vid halv 8. Mycket kvar på dagen? nä, men svenska hollywood fruar börjar idag, vilka mer ska kolla? ;)

Bjuder på lite bilder som förlåt för dålig uppdatering igår och idag :)


 

 

 

 

 


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback