300kr fattigare, och vad fick jag?

Hej allihopa! :)

Idag har jag och Mike varit ut på IKEA med min farmor och köpt lite saker för studenten. Sedan köpte jag även lite nödvändigheter på Coop, h&M etc. Jag blev hela 300kr fattigare, och inte tycker jag att jag har fått mycket. Köpte det vanliga: tamponger, dove hudkräm, peelinghandskar, deodorant etc.

Köpte även mig en Mineralfoundation från Maybelline :) Har velat prova den jättelänge, och nu innan bal och student var det dags. Hittade en perfekt färg, inte den ljusaste (YEES!) och så köpte jag en foundationbortse i London, så nu ska de sminkas.

Tänkte även visa alla mina penslar. Köpte ju en till concealer för några dagar sen. Nu har jag allt jag behöver. Skulle dock vilja investera i en ny puderborste, mascaraborste och även en extra stor till ögonskuggor. Allt från make-up store så lär köpas lite pö om pö :)

nästan alla mina penslar är från Make up store, men har även från Face Sthlm och Gosh.


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback