Bojkotta märkeshetsen!

Hej alla bloggläsare :)

Tänkte prata lite om hesten kring att ha märkeskläder och dyra kläder. Jag själv, älskar mode, och såklart tycker jag att de snyggaste kläderna är dyrare, mina favoriter: Marc Jacobs och Alexander Mqueen. Självklart, är det snyggt. Men jag har inte försått det här med att ljuga om vad saker kostar, eller vad det kommer ifrån.

Jag köper i princip aldrig dyra kläder, såvida det inte är jeans t ex. och skor (A) Och när det gäller skor, lär man helt enkelt punga ut för att få något att kunna ha på sig utan att blöda om fötterna. Men annars, så handlar jag på H&M mest. Och varför skulle deras kläder vara mindre snygga, än något från ett dyrare märke? Jag är alltid stolt över allt jag köper billigt. Finns inget bättre än att riktigt ha fyndat, och få komma hem och visa på bloggen vilket grymt fynd jag gjort. Som i London, inget jag köpte kostade över 250kr.

Det är 10gånger grymmar att få ihop en snygg outfit för 500kr, än för 5000kr. Kan man de, DÅ har man stilkänsla :) bjuder på två gamla outfits, där kläderna inte alls är dyra. 


Och Kom ihåg!: Alla kan handla dyrt, men inte alla kan fynda! ;)

Blus: 199kr

Kjol: 129kr

Strumpbyxor: 99kr

Stövlar: 500kr


Kavaj: 199kr

Kjol: 149kr

Linne: 89kr

Strumpbyxor: 49,50kr


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback