Bröst är snygga!

Alldels snart startar den enda bra tv-kvällen i veckan. Om några minuter har vi Top model 13, med extra korta modeller, trodde aldrig det skulle hända, men jag, som själv är korta 166,5cm tycker att alla ska få en chans. Tydligen tycker Tyra Banks så med, bra för oss korta. Dock bor man ju inte i USA då, inte väger jag 40kg och noll former heller, men de vill jag fan inte.

Börjar bli asless på att bara få läsa massa jävla mattips, nyttightetstips, bantningstips etc i bloggar och runt om. Vafan kan man inte äta vad man vill för? Det är sjukt sexigt med en tjej som har lite former, eller hur killar? ;) Vem gillar inte ett par bröst? Hetero är jag, men fan brudar bröst är läckert!

Så skit i bantningen, är gott. Vi lever bara en gång, låt oss äta gott nu medans vi kan. Vi kan ju alltid träna lite extra, eller hur? :) Jag kommer iallafall gå stolt i sommar, i min nya minibikini, <3 curves!





kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback