En underbar kväll & dag!

Vilken helg det har varit! Igår var jag, som ni vet, ut med Isabella & Vanessa. Och vi hade hur trevligt som helst, även om man mår som man förjänar idag. Allt jag har att säga är: It was worth it! Kan inte förstå att om 1½ månad kommer vi inte ses varje dag, usch.

Idag tog jag och Mike oss en mysig promenad ner på stan, kikade lite och satte oss och fikade och pratade i någon timme. Det är så viktigt att man kan prata i ett förhållnade, om allt och även disskutera saker. Vem kan vara tillsammans om man inte kan ha en vettig diskussion?

Vi har även städat och handlat, och ätit god lövbiff, potatiskroketter och bea. mums! Jag har även gjort hela min powerpoint presentation om Coco Chanel, redovisning på tisdag.



kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback