God morgon :)

Nu har jag klivit upp kl 8:30, fast min första lektion (som är en valdebatt) är kl 12:30. Allt jobb vi gör för studenten alltså. Har klviit upp för att jag ska iväg till skolan och sälja biljetter till efterfesten för brännbollen. Ni på Vasa ver vart vi finns, mellan 10:00-12:00. Blir Vanessa som är mitt sällskap idag, skönt!

Över till lite mer glädjande nyheter. Vi fick våra betyg i jazz & balett igår. Och om ni inte vet det så är balett min favorit dans. Det finns inget roligare, och jag har kämpat som fan. Och nu, är jag faktiskt ganska bra på det, även det tyckte Lisa. Så jag fick ett betyg som jag aldrig vågat drömma om, och jag är jättenöjd! :) och helt överlycklig.

Ännu mer roligt är att vi har nu fått ringarna. Så himla fina är dom och jag är helt kär i min. Och Mike är så snygg i sin att jag vet inte vad jag ska ta mig till ;) Bilder kommer!


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback