Gud, jag vill dela med mig!

Hej bloggen :)

Världens mest fantasifulla öppning, jag vet. Idag har varit en bra dag och vilket väder! Var i skolan mesta dels av dagen och hade två lektioner. En av dom var var absolut sista balettlektion på danslinjen och med Lisa. Det var ett under att vi alla fyra inte bölade sönder inte den sista reverance:n tillsammans (ja, det är garanterat felstavat och jag har ingen ide om hur det stavas).

Under eftermiddag har vi myst i parken och även utfört lite ärenden, bland annat handlat mat. Var så mycket smakprover på citygross att jag och Mike nästan åt oss mäta. Blev lite extra kryddor i vagnen också såklart, t ex en vattenmelon på 5kg = GOTT! :)

Jag har så mycket jag vill dela med mig om, men icke sa nicke. Ni kommer få vänta ett tag, sug på karamellen ;) Här kan det vara allt mellan himmel och gjord, men jag kommer berätta nästa vecka som allra senast, jag lovar. Och någon gång inom de närmsta dygnen kommer jag komma upp med min egen London-guide/tips/recension.

Hoppas eran dag har varit lika underbar som min! :)


kommentarer
Postat av: Nanna amoruso kokko

fin du är jessica!

2010-05-20 @ 22:49:08
URL: http://nannamoruso.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback