Imorgon får vi ringarna!

Hej allihopa!

Vilken dag jag har haft! Hade mitt svenska nationella tal, samt stadsvandring på kulturhistorian. Skönt nog så är allt över nu, förutom det allra sista inlämningarna som är imorgon. nice! Nu börjar det kännas att det tar slut, och studenten närmar sig.

Imorgon sker det jag och Mike har väntat på i snart en vecka nu. Våra ringar kommer! Ska bli så otroligt roligt att få gå och hämta ut dom. Min är en ring i både rött och vitt guld. Det är rött guld på kanterna och sedan är det vita guldet slipat. Jättefint och stilfullt. Blev kär i den direkt jag såg den. åh, nu vill jag ha onsdag!

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback