Juste!

Hej allihopa!

Jag har totalt glömt att berätta för er om mina planer för kvällen. Jag inväntar nu Isabella & Vanessa, och så ska vi gotta oss med morötter, dip, marabou och dricka :) Och massa, massa snuskprat skulle jag gissa. Vi är så jukt öppna med varandra, om allt mellan himmel och jord! Underbart att ha sådana vänner.

Så nu är jag nyduschad, tack och lov för Isabella som kan fläta en inbakad fläta i mitt hår, kan inte ju inte ha mitt löshår längre, har för rött hår nu. LOVE IT! Har idag laddat kameran och gjort en fräsch spellista i Spotify. Ikväll blir det dans för fulla muggar. Har lite klädbekymmer, måste välja topp, men det blir när allt är på. Vill inte ha sönder strumpbyxorna med mina dansfötter! haha.


 


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback