Längtar jag, eller vad?

God morgon sömntutor!

Klev upp för 30 minuter sedan och har sedan dess suttit här vid datorn och googlat lite mer på Camden Town :) Snart bär det av till London, på söndag(!) och jag längtar så mycket att jag inte vet vad jag ska ta mig till. På det så är jag ledig nu ons, tors och fre så vad fan ska jag göra? Tiden går ju sakta nu ju ...

Har i allafall lite som ska göras idag. Nu tänkte jag käka frukost, ta mina vitaminer, ta en sväng över till mormor innan jag ska käka lunch med Mike :) Efter det ska jag ner på stan, ska kolla om mormor vill med, och köpa lite nödvändigheter inför resan + lite till.

Att köpa:

Svart nagellack
Sminkborttagning
presentpapper
grattis-kort

"steps" i nylon

Allt på H&M såklart, utom presentpappret och de då :) Vad skulle man göra utan H&M här hemma? Då skulle fan världen gå under tror jag.

camden town


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback