Nyrakade ben och svarta naglar, grrrr! ;)

Hej allihopa!

Jag antar att alla ni där ute mår lika bra som jag idag ? Vilket underbart väder det har varit och är. Helt sinnesjukt. Sen åker ju jag imorgon morgon också, shit nu är dagen verkligen här. Jag har precis börjat packa och fixa. Har precis rakat benen och målat naglarna.

Vet inte om jag vågar ta ut något i förväg, jag vet att det ska ta två månader, men jag tror fan att tabletterna jag äter nu hjälper! Jag har redan börjat fått minder fet hud och jag har nästan inte haft finnar alls sen en vecka tillbaka. Har nu ätit i 2 hela veckor, och jag har läst om andra som sett samma resultat. Jag tror jag dör av lycka snart! Och som studentpresent ska jag önska mig AHA-syra behandlingar på Face & Body center för att få bort mina acneärr. Kan livet bli bättre just nu ?


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback