Överskattat

Hej eller God morgon, för er sömntutor där ute :)

Har inte riktigt hunnit ge min åsikt om filmen Avatar, som jag såg i fredags. Ja, jag är seg på att se den, men ville inte betala för den på bio, och glad är jag för det.
Visst var det en bra film, men jag förstår verkligen inte vart allt hype har kommit från? Det är en helt vanlig, bra film som är värd 2½ timme av ens liv, men inget mer enligt mig. Inte direkt så jag någonsin spenderar tid och tittar på den igen, sen var den liite väl för lång. Men men, nu har man sett den, och inte blivit imponerad.

Betyg 3,5/5


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback