snyggaste badrummet på brynäs?

Ja, vi är fan på väg alltså :) Nu har mitt och Mikes badrum fått en makeover. Vi har satt in ett nytt badrumsskåp, fått upp en hylla och jag har tvättat och hängt in alla våra nya underbara handdukar som vi fått av farmor och farfar. Supersnyggt blev det, då handdukarna matchar golvet. love it! Sedan fick vi mer spegelyta nu, behövs (!). Lite småjobbigt om jag och mina kompisar alla ska sminka oss på en superpytte spegel. Det vet ni brudar att det inte är det lättaste, eller hur? :)

Bjussar även såklart på bilder:

Gamla badrumsskåpet.

nya badrumsskåpet.

nya fina matchande handdukar, ni får även se mina nya turkosa skrubbhandskar, bjuder på den idag ;)



kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback