Man kommer aldrig hem tomhänt...

när man har vart på Owes :)

God morgon, allihopa. Jag har redan varit vaken i en timme, sitter och kollar runt lite bloggar och kollat mailen etc. T o m hunnit kika lite på tradera. Väntar på att Mike ska kliva upp, och sedan ska jag kolla på lite avsnitt. Funderar på att ta en varm och skön dusch nu och sätta i linserna - då vaknar man ordentligt. Är fortfarande lite trött.

Igår kom jag hem med en kasse från Owes, bl a lite julsaker som etiketter, presentsnöre, ljuslyktor etc. Inte sådär superintressant, men jag köpte även väggord att sätta ovanför våran säng. Kommer visa bilder senare när dom är uppsatta. Köpte ordet kärlek och ett hjärta. Kommer bli supersnyggt!

Nu är jag bara så glad att Mike är hemma efter en riktig jobbhelg. <3


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback