Yes, I'm a geek (Y)

Idag var jag på biblioteket och hämtade en bok som jag väntat länge på att läsa. Enda sedan jag läste "att älska som en porrstjäna" av Jenna Jameson har jag velat läsa Ron Jeremys "hårdaste mannen i showbiz" och nu är den min, i allafall i några veckor.

Hittade även en bok av Lauren Weisberger "Diamanter är för evigt", hon som skrev "Djävulen bär Prada" & "Alla var där", två böcker jag fullkomligt älskar. Hittade även en till, som hette "Den osannolika strippan".

Vilken ska jag börja med tycker ni?


kommentarer
Postat av: Erika Karlsson

Jag har läst Rons bok.

Man blir helt fast. Så jävla bra! Rolig och intressant

2010-11-15 @ 19:21:29
URL: http://erikakarlsson.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback