Det blev inget bloggande igår.

God morgon gott folk!

Det blev inget bloggande igår, eftersom Mike jobbat i princip hela helgen så hade vi en mysdag bara vi två. Sov länge, var ute i höstsolen och åt god middag. Vad gjorde ni igår?

Idag vet jag inte vad som gäller. Vet att Mike ska iväg i eftermiddag och hjälpa sin far. Så ska nog kolla om någon vill gå på en promenad, eller så ska jag kolla på nya säsongen av Americas next top model som jag har skaffat hem. Funderar även på att klicka hem Binog Rimers bok, fan vad jag vill. Håller er uppdaterade på den punkten. Men just nu håller jag på och plöjer mig igenom teoriboken.

Nyss har jag läst alla bloggar på min lilla dator och nu ska jag väcka min älskling.


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback