Ja, ni hörde rätt!

Hej allihopa :)

Ni som har mig på facebook vet redan att jag var ute och plockade kantareller i skogen igår. Ja, ni hörde rätt gott folk. Jag var ute i skogen och plockade svamp. Jag och Mike tog med en påse och fyllde halva. Vi hittade värsta guldgruvan, men till slut hade vi så ont i ryggen att vi inte orkade mer. Kommer bilder från dagen så fort jag fått tillbaka min kamera, som jag glömde ute i åbyggeby. Arselminne jag har.

Idag ska jag marinera kyckling och göra mig en god middag. Mike ska iväg på personalmiddagsgrejs, så jag får äta själv. :/ Finns inget tråkigare! Men efter det väntar ännu en myskväll innan han ska iväg och jobba imorgon. Tur att jag har massa top model avsnitt att kolla på.

Vad ska ni göra idag?


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback